Wednesday, February 16, 2011

Jelousy~

Salam sejahtera ke atas kamu!

Rasanya seme org ada prasaan jeles kan?
Jeles org lain berjaya.
Jeles org lain kaya.
Jeles org lain bahagia.
Jeles org lain cantik.


Kat atas tu,ada 2 jnis jeles yg aku ada.
Ewah..ada tu.ye aku ada 2 jnis jeles tu.
Bangga2 (0__o)
Hehe.Ntah pape.

Jeles ni scara otomatiknya dtg bila aku x normal,lbih kurang cam paranormal camtu.Ha.
Mmg btl2 tgh x normal la maksudnya.

Aku jeles tgk org bjaya.
Aku jeles dgn org cantik.
Tp x ler sampai nak penyet2 org tu.

Bila org bjaya,cerdik,pe dia wat seme mnjadi,
aku pun mula la marahkan diri snirik.
Nape aku x brjaya camtu.Nape?Nape??!!

Pastu mula la jd org yg seyes je wat keje.
Yela,kunun nak cuba wat keje sampai menjadi,cam org bjaya2 tu.
Tp..mmg xmenjadi jgk.
(=.=)'

Bila ada org cantik,
I mean,cantik budi base ye.
Stakat cantik rupa aku xjeles.
Yela,skrg kalau nak kurus,
London Weight Management ada,
Kalau nak putih mlepak,
mcm2 produk ada,
xpun g je melaser kalau byk duit.
Lagi plak,org yg cantik rupa, xkan putus2 lahir ke dunia,
so pnat kan nak jeleskan rupa cantik org?

Tp cantik budi..seyes aku jeles...(T__T)
If bf rapat dgn org cani,uish...tergugat2.
X ramai yg mcm ni.

Sape xmo jd pompuan yg jnis ckpnya lemboooot jek.
Sape xmo jd pompuan yg kalo org tgk pe'el dia,lembooooot jek.
Sape xmo jd pompuan yg bila kita berurusan dgn kita,sjukkkk jek ati kita.Uhhhh.
X cari pasal dgn org.Pandai amik ati.
Pandai bawak diri,jaga maruah.
Sporting.Bertanggungjawab.
Otomatik,mreka akan nmpk sgt cantik.


Nak jd camtu,mmg xleh la..xdak bakat.
Agaknya org tgk,rasa cam nak baling kasut je kot.
Giler gedikszzzz.Hehe.

Ayunya...Jom jd cani?!!
Muahaha.




No comments:

Post a Comment