Monday, February 7, 2011

Bela tikos???

Harini, 7/2/2011,Isnin.
Maka bermula la keje2 bela tikus dmana aku membukak ladang ternakannya.haha.
Pcaya x?Pcaya x? ;p

Harini 1st day wat keje lab utk bantu Prof Noriah ni.
Kajian kesan Selenium makanan terhadap emosi.
So kajian ke atas tikus lab ni,
beri 3 sample mknn yg mngandungi kandungan selenium berbeza and then
ambil blood pressure mereka2.

1st thing,prof mintak tlg usha bkalan mknn yg ada content selenium berbeza tu dr supplier UKM.

Td da blaja timbang tikus tu n makanan dia.
N da test amik blood pressure dia jgk.
Gne software.

Tapi...ergh!!quite tension nak tenangkan tikus tu b4 amik blood press. dia.
Da puas tukar2 bahse pun dia ttp xfhm.Aku plak yg tensen.ngahaha.

Ha,ni la usaha aku nak tenangkan tikus2 gemok neh.


Dengan spenuh kasih syg da tu aku rasa.Haha
Then masukkan si gemok ni dalam kotak.

Ni view dari atas.
Nampak x ekor dia kne kepit?
Time kne kepit tula blood pressure dia diukur.


Ni view dari dpan.Olololo~Cian dia.


Tapi so far..beberapa pcubaan blum bjaya lg.
Bacaan tetap x lawa.
Tikus ni mronta2 jek.
Ganas sgt ke aku lyn dia?
Tgk pakcik yg ajar aku ni rilek je wat.
Da bese katanya.
Prof bagi masa sminggu kat aku utk "bknal knalan" dgn keje2 lab ni.
Hai.Slamat bknalan.
Hoho..

Ada pencipta haiwan yg nak bg tips???

No comments:

Post a Comment