Tuesday, July 2, 2013

Yang Terpendam

Salam sejahtera ke atas kamu!

Asyik nak marah!! Argh!
Kalau dulu once a month memang datang rasa nak marah/emo/sensitif bagai & dats normal.
Tapi sekarang. Hari-hari -tolong jangan ada buat silap.  Kill kill die die!

Menci menci menci!



1

Rabu & khamis , satu event Perodua akan diadakan.
Kebetulan, syarikat mengupah kontraktor tinted untuk membuat pemasangan bermula Sabtu, dimana kami dijanjikan siap juga pada hari Sabtu.

Alkisah, mereka gagal melunas janji, walaupun telah dihighlight beberapa kali bahawa mereka perlu siapkan sebelum event berlangsung.
Petang Selasa, kami sudah sepatutnya membuat preparations event tersebut, tapi kontraktor tersebut hilang entah kemana.
Palang-palang besi memanjat mereka tinggalkan camtu jek.
Walawehhhhh!

Petang, 6pm; mereka datang
'Encik berdua kemana?'
'Pasang tinted kat tempat lain tadi'

What the???
Stress.
Kaboooom!
Padan muka ko.


2
Lori stok kereta baru sampai.
Inspect as usual.
Study the checklist jugak macam biasa.
Tiba masa nak cop-cop, incik driver lori tanya

'cop mana cop, meh saya tolong cop'
'xpe2 cik, saya kena check betul2 dulu'
'ala nak check apa sangat..tak de pape ni..'
(dengan selamba bliau amek cop company dari aku.cop cop cop)
'saya kena check  betul2 pakcik, biar saya cop,saya dah pernah kena sebelum ni,saya tahu tugas saya,pakcik duk diam-diam boleyyy!?'

##$^*&&&(*!

********************************************************
Sekecik-kecik hal boleh buat aku tinggi kan suara sekarang ni. Haiiii la hati~

No comments:

Post a Comment