Friday, March 18, 2011

Down..

Salam sejahtera ke atas kamu.

Minggu ni minggu yg 'gelap' bagi aku.
Tapi aku cuba jgk buat2 ia mcm 'terang' & best.

Sebab?Aku dah post pasal Mental Fitness,so aku kne la apply kan.
Cakap pandaiiii,buat tengokkkk..
Okeh.Tgh buat la ni.

1.Aku sdikit terkilan sbb aku tak berjaya dapat result utk kerja yang aku buat skrg,which kne amek blood pressure tikus.
Dah 2 minggu dah.
Aku tak tau apa yang tak kena dengan instrument yang aku guna tu.
Even assistant yang lain tolong buat pun tak dapat result jgk,aku rasa tak puas hati.
Yela,kita dibayar utk kerja ni and of course kalau boleh kita nak org puas hati dengan kerja kita.
Kalau tak,watpe dia menggaji kita kan?

Yeah.Aku tak puas hati sbb tak perform.
Hope after technician dipanggil,everything will gonna be fine.
Amin..


2.Relationship dingin

Terpaksa mengaku,aku and dia dingin.
Sbb?Even tak jauh,tapi kami sgt susah nak jumpa.
Kawin?duit nak cekau mana.
Kerja tetap and stabil pun takde lagi..
Aku ok walau tak jumpa,tp ksian kan dia..

Tapi kalau kapel2 yang lain boleh bersabar,nape tidak kami.
Doakan kami~


3.Dah mula rasa cuak sebab still tak dapat keje tetap.

Keje tetap.
Mesti kena kerja government.
Mesti kena kat Kuantan sahaja.
Itu syarat diberi kat aku.
Mana nak cari??
Tertekan kalau fikir.
So wat rilek je.
Tapi bila da rilek,rilek sgt la plak..Haha.
Okeh da boley glak skit.

HUhhhhh!

Sabar2.Tertekan sampai sakit otak guling-guling pun,macamla benda2 tu seme leh setel sekelip mata kan?

Allah ada.No hal la~
Selalu doa cepat2 la rezki sampai.
Oloh nak cepat2 aje.
Yela...nak cepat kawin.ngeee ;D

Tapi tak sampai2 jgk lagi masanya.Dah tu yg terbaik kan?
Doakan sayeeee..



-Sekian entry seyes kali ini-



No comments:

Post a Comment