Thursday, March 17, 2011

Rogol


Salam sejahtera ke atas kamu!


Smalam borak2 seyes dgn kwn baru aku,cik photographer putih mlepak,Yati

Topik rogol kaw.
Seyes pnye topik ngalahkan topik Wanita Hari Ini tv3.

Yati: "Tahun lepas de student kne rogol dgn foreigner student kat kwsn hostel bdk2 elit"

"Haaa!!Nape dia tak rogol sesama dia je.Nape nak rosakkan org kita?Nape?Napeeee????!"

Sdikit senget aku rasa cadangan n soklan aku tuh.
Patutnya:

"Buduh pnye org.Org suh blajo,dia gi merogol plak"


Pastu-pastu dia bgosip plak ;P

"Tau tak de sorang makcik tua yg slalu ada dpan Mydin tu,dah kne rogooolll.
Makcik tua camtu pun de org nak rogol."


Dulu aku pun tak faham nape org prempuan yang bertudung labuh,dengan bertelekung baru balik dari surau pun tak terlepas dari nafsu jahat.

Mau nya tak pelik.
Da la tak seksi, tutup habis lak tuh.
'Setan-setan' ni jalan gak.

And memang tak mampu nak faham la nafsu laki yg ada 9 akal ni kan.
Apsal la...bnafsu sgt.
Tak faham.
Sbb aku pompuan.
Ye,komfem,aku pompuan.Haha.

One day,aku tanya en.Bf:

"Nape ye,even prempuan tu tak seksi,contohnya cam kes arwah suzaily dulu,laki tetap nak rogol,tergoda?"

en.Bf: "Suzaily?"

"Ala...yg nak gi keje,tp kne rogol dalam bas tu..."

eb.Bf: "o..prasan tak,keadaan prempuan tu,sorang2,snang nak jadi mangsa paling mudah.Yg bas bercermin tinted tu kan?Seorang laki..bila dia tgh 'NAK', tapi takde 'SALURAN',
dia akan cari mangsa yang paling dekat n mudah didapati."


Owh....dats y la kambing pun jadi mangsa.
Makcik2 tua.
Budak2 kecik.
Wanita bertudung labuh yang sorang2.


And pernah ada 'joke' dari sorang kwn;

"da la kne penjara mrogol,yg dia rogol tu tak lawa lak tu"
HOHO.dush3.

See..Sape pun kita, tak slamat bila keadaan tu tak selamat.
Jangan berseorangan.
Jangan beri ruang.
Jangan berseksi-seksian.

And nasihat dari staff di sini (laki),

"Maisarah,i nasihatkan u,bli pisau lipat utk u bwk kmana2.For ur safety"

Take care my dear frens

-Sekian-

No comments:

Post a Comment