Saturday, April 2, 2011

A Gift~

Salam Sejahtera ke atas kamu!

Hari ni pergi jalan2 Kuantan utk cari barang.

Buat si Bongsu,
Abg,akak ipar,aku & adik share skit sorang utk blikan
hadiah fon kpd bliau atas kputusan exam bliau.

Mak oih..crewet nao taste.
Nak yang kecik,
Nak yang comel2 je design.
Jiwa estetika betul.
And fisrt design yang dia nampak cantik,kaler pink!!

Si bongsu ni laki okey.Laki.
Aku tolong usha kan design fon,sambil2 tu,dia pergi cari kasut.
Cari kasut saje dah sparuh hari nak cari yang dia berkenan.
Belum lagi habiskan keje-keje usha fon.
Sementara nak tunggu dia wat keputusan,sempat la aku gi shopping shawl selai dua ~ =D


Sony Xperia.


Fon ni comel & harga dalam bajet.
Bulat penuh mata adik aku tgk.
**Blink2*

Cute,kecik.Design cun.
Touchscreen & keypad.
Camera 5mp,ada wifi seme tu.
Tapi kekurangan dia,bluetooth hanya boleh sesama model ni jek.Owh sayang.

Rasa cam taknak blikan utk bliau.
Bli kat aku la.Hahaha


So tak jadi.
Suh bliau tgk design fon2 lain,tak minat.


Penat jek nak nunggu mamat neh pilih.
Last2 brainwash dia suh minat yang ni:

Sony Hazel.

Mula-mula dia tak minat.Besar la,apa la.
Tapi bila da bagi dia pegang,senyum tak henti2..
Budak2~ =D

Seronok jek rasa bagi hadiah kat org.
Tambah-tambah kalau yg bila da dapat senyum tak henti2 camtu.Hahaha.
Next time nak bg hadiah lagi la kat sape2.**Wink2

Abg,Kakno,Kakcik.
Mission Complete!


4 comments:

  1. alhamdulillah 9A...=) angah sbelah umah ke ni???

    ReplyDelete
  2. byk mcm angah dulu.2yg bjangkit ke mukmin lak.hehe.tgk blog angah susah nak tau sape,tp tgk cara pnulisan 2,mcm knal.tgk....jiran yg prihatin lak rasa.ahahaha

    ReplyDelete